1 ГРУДНЯ - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ПОРОЗУМІННЯ З ВІЛ-ІНФІКОВАНИМИ

СНІД – одна з найтрагічніших проблем, що виникли перед людством наприкінці ХХ сторіччя. Та головна проблема навіть не в тому, що Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) офіційно зареєструвала понад 40 мільйонів ВІЛ-інфікованих та 16 мільйонів померлих. Проблема в тому, що ми, як і багато років тому, не хочемо всерйоз сприймати факт, що живемо у світі, в якому існує вірус імунодефіциту людини, і повірити, що проблема СНІДу і його наслідків безпосередньо стосується кожного. Через це 1 грудня – «Всесвітній День боротьби зі СНІДом» перейменовано в «Міжнародний день порозуміння з ВІЛ-інфікованими». У цей День є можливість більше дізнатись про ВІЛ-інфекцію, щоб втілювати ці знання у практику. Україна продовжує займати одне з провідних місць за темпами зростання епідемії ВІЛ/СНІД. І ці проблеми є не тільки медичними, а головним чином соціальними і духовними.
ПОРЕКОМЕНДОВАНО ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ
в наявності у  фондах Чернігівської обласної бібліотеки для дітей література відповідної тематики:
Батова, Г. Д. СНІД: профілактика поведінкових ризиків (комплекс заходів) : масові заходи в бібліотеці : [методичні поради та матеріали : сценарії] // Шкільний бібліотекар. - 2011. - № 10. - С. 14-25.
1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом : [добірка матеріалів про СНІД] // Позакласний час. - 2011. - № 11. - С. 51-60.
Кулікова, Надія.  ВІЛ передається дружнім поцілунком?. : класна година для учнів 7 класу
// Шкільний світ. - 2011. - № 42. - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15.
Кобзиста, М. Історія виникнення ВІЛ-інфекції/СНІДу, перебіг хвороби та її прояви // Основи здоров'я. - 2011. - № 12. - С. 15-25.
Музика, С.  ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти. 7 клас
// Основи здоров'я. - 2011. - № 12. - С. 26-29.
Щорс, В.  Синдром набутого імунодефіциту (СНІД) - поведінкова хвороба
// Основи здоров'я. - 2011. - № 12. - С. 30-33. - Бібліогр.: с. 33.
Батова, Г. Д.  Бібліотечний урок "Знати, щоб жити!" // Основи здоров'я. - 2011. - № 12. - С. 37-39.
Кузнєцова, Наталія.  СНІДу - ні! : [виступ агітбригади] // Шкільний світ. - 2012. - № 16. - С. 11.
Городецька, М. В. Методи запобігання ВІЛ-інфікуванню : урок у 6 класі // Основи здоров'я. - 2013. - № 12. - С. 16-19.
Сатанівська, О. Д.  СНІД - хвороба чи грандіозна афера? // Основи здоров'я. - 2013. - № 12. - С. 29-32.
Шубко, І. В.   Прояви турботу та обачливість : [до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом] // Позакласний час. - 2014. - № 11. - С. 32-33.
Усик, Світлана. ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти : урок-тренінг // Безпека життєдіяльності. - 2016. - № 2. - С. 18-20.
Руда, Г. М. Жити у світі, де є ВІЛ : година спілкування з елементами тренінгу // Основи здоров'я. - 2016. - № 4. - С. 18-21.
Гурник, Г. Б.  Власне здоров'я - у власних руках. Як уберегтися від СНІДу : виховна година // Основи здоров'я. - 2017. - № 1. - С. 43-47.
Озюменко, Н. М.  Твоє майбутнє - у твоїх руках : урок-тренінг // Основи здоров'я. - 2017. - № 5. - С. 18-24.
Савченко, Н. М. Не дай СНІДу шансу : урок-тренінг // Основи здоров'я. - 2017. - № 9. - С. 12-18. - Бібліогр.: с. 18.





Популярні публікації