20 ВЛУЧНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ ЛІНИ КОСТЕНКО



1. Людям не те що позакладало вуха – людям позакладало душі.
2. Жінки довше переживають образу, незалежно від того, вони образили чи їх ображено.
3. Я тільки не розумію, чому канадський прем’єр-міністр може проїхати до парламенту на ковзанах по замерзлій річці через всю Оттаву, а у нас людей розкидають мало не в кювети, коли їде якесь цабе.
4. Єдиний, хто не втомлюється, – час. А ми живі - нам треба поспішати.
5. А ви думали, що Україна так просто. Україна — це супер. Україна — це ексклюзив. По ній пройшли всі катки історії. На ній відпрацьовані всі види випробувань. Вона загартована найвищим гартом. В умовах сучасного світу їй немає ціни.
6. Люди не знають, кого вибирати, бо не можна ж вибрати когось з нікого.
7. І жах не в тому, що щось зміниться, — жах у тому, що все може залишитися так само.
8. Ми унікальна нація. У нас хліборобів морили голодом. Режисери ставили спектаклі у концтаборах. Поетів закопували у вічну мерзлоту. У кого ще є атомний саркофаг? А у нас є.
9. Огидна річ – наша терплячість. Наша звичка відмовляти собі у всьому. Так все може відмовитися від нас.
10. Кожному поколінню сняться свої кошмари.
11. Я нічого не боюся. Я боюся тільки причетності до ідіотів.
12. У кожного своя пустеля і свої міражі.
13. Мудрість мужчини - промовчати, коли говорять стихії.
14. Глобалізація глобалізує всі проблеми, і ні одної не зменшить. Зменшиться тільки роль держав, деякі скотяться по цьому глобусу, як сльоза.
15. Добре людям, які пробігають повз факти. А я проходжу крізь них.
16. Сиділи колись за залізною завісою, ловили кожну вісточку зі світу, - інформація була нашою здобиччю. Тепер ми - здобич інформації.
17. Люди! Давайте зупинимось і візьмемо новий старт. Бо при таких забігах фініш буде фатальний.
18. ...але іноді мені здається, що колись я вийду з дому через вікно, і більше мене ніхто ніде не побачить.
19. Мова солов’їна, а тьохкають чортзна-що.
20. Бог з вами, люди. Все до чого ми байдужі, байдуже до нас. Через те ми такі й смертельно самотні.

Сьогодні 19 березня, Ліна Василівна святкує день народження - їй виповнилося 87 років. 
Найщиріші вітання з Днем народження чарівній, милій жінці та мудрій поетесі і письменниці!
Щира подяка Вам!


Популярні публікації