КОНКУРС ЕСЕ

 Привіт! Тобі від 14 до 18 років і ти маєш власну думку щодо українських медіа? Поділись нею та отримай подарунки!
Громадська організація «Детектор медіа» пропонує тобі спробувати себе у ролі медіакритика та отримати за це винагороду! Вислови свою думку в есе (невеликому письмовому творі) на тему «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?». У ньому розкажи про проблему або щось, що тобі не подобається, коли ти дивишся телепрограми, фільми чи серіали, читаєш веб-сайти чи спілкуєшся у соціальних мережах. А також опиши, як, на твою думку, цю проблему можна було би вирішити.

Переможців очікує:
Екскурсія редакціями телеканалів та видань у Києві (проживання та подорож у столицю за наш рахунок разом із супроводжуючою особою).
Піврічна передплата на журнал «Однокласник»
Публікація кращого есе на сайті про медіа і журналістику «MediaSapiens».
Цікаві книги від «Видавництва Старого Лева» та видавництва «Наш формат».
3D-пазли з дерева, які збираються у механічну іграшку
Взяти участь у конкурсі дуже просто:
1. Подумай, які, на твій погляд, є проблеми в медіа (не забувай, що медіа – це не тільки преса, телебачення та онлайн-видання).
2. Щоб більше дізнатись про засоби масової інформації та більш критично сприймати інформацію, почитай інтерактивний підручник «МедіаДрайвер» . Кожен його розділ розповідає про різні типи медіа, їх переваги та ризики, а вкінці розділів можна пройти тести.

3. Напиши невеликий твір на тему «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?», де вислови свою думку та використай інформацію з тематичного розділу «МедіаДрайвера».
4. Надішли готову роботу на адресу mediasapiens.tk@gmail.com з твоїм прізвищем у темі листа (Приклад: Прізвище_Есе «Це зовсім не ОК. У чому проблема українських медіа?»). У тексті листа, будь ласка, вкажи своє ім’я та прізвище, вік, клас та місто, в якому навчаєшся.
Роботи приймаються до 30 жовтня. Максимальний обсяг тексту - 2 сторінки А4, 14 шрифт (Times New Roman). Формат файлу DOC або DOCX.
Це гарна можливість заявити про себе. Не проґав!
Роботи оцінюватиме й визначатиме переможців професійне журі, у складі якого - редактори й медіапедагоги.

Партнери конкурсу: видавництво «Наш формат», «Видавництво Старого Лева» «Vision House», журнал «Однокласник», Лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.

Популярні публікації