УВАГА! НЕ ПРОПУСТІТЬ! ЧЕРГОВА ПОРЦІЯ СВІЖЕНЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ!

четвер, 11 жовтня 2018 р.

Я ЩАСЛИВА, ЩО Я - ДІВЧИНКА

”Як вогню бійтеся, щоб дівчатка відчували: ми - слабші, наша доля - підкорятися”; “По-перше, треба, щоб кожна дівчинка виховувалась самобутньою і яскраво вираженою особистістю, щоб усім без винятку дівчаткам нестерпною була навіть думка лишатися непомітною, пасивною, слабовільною. Бути матір’ю, бути вихователем дітей - горда й почесна місія, але коли тільки цим обмежиться діяльність жінки - вона буде залежною істотою.”
В. Сухомлинський 
Сьогодні за ініціативи ООН у світі відзначається Міжнародний день дівчаток. День був проголошений на 66-й Генасамблеї ООН 19 грудня 2011 року, а відзначати його почали вже наступного, 2012. Ініціатором прийняття відповідної резолюції ООН була Канада. Мета цього Дня досить серйозна – привернути увагу світової громадськості до соціальних проблем і нерівності, з якими зіштовхуються дівчатка в усьому світі, пов’язаних безпосередньо з їхньою приналежністю до жіночої статі. За даними ООН, сьогодні у світі проживає понад мільярд дівчаток. І щодня в будь-якому куточку світу вони зіштовхуються з дискримінацією і утисками. Так, за оцінками ЮНЕСКО, 130 мільйонів дівчаток віком від 6 до 17 років не навчаються в школі, а 15 мільйонів дівчаток - половина з них в країнах Африки - ніколи не увійдуть в клас. Для обліку факторів, що впливають на положення дівчаток в усьому світі, необхідним є збір інформації. Це дозволить визначити шляхи вирішення проблем, з якими зіштовхуються дівчатка, а також допоможе під час розробки відповідних стратегій і програм. Тема Дня-2018 - "Розвиток навиків: розширення можливостей дівчаток".
Разом з тим в ООН розпочали кампанію з об'єднання зусиль партнерів та зацікавлених сторін для залучення необхідних інвестицій і вирішення найбільш нагальних проблем дівчаток, а також розширенню їх можливостей в плані працевлаштування.

Огир, Тетяна.  Уроки гендерної рівності // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2010. - № 33-34. - С. 23-31. 
Кідалова, Наталя. Гендерна рівність - нездійсненна ілюзія чи усвідомлена реальність? // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 9-11. - С. 62-65. 
Шаулко, Г. П. "7 + я... це?" // Позакласний час. - 2011. - № 8. - С. 21-23. 
Гуцалюк, Тетяна. Урок гендерної грамотності // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 54-55. 
Миронюк, Сергій.  Жінки й чоловіки: ними народжуються чи стають? // Шкільний світ. - 2014. - № 10. - С. 10-12. 
Мезенцева, Наталія.  Географія гендеру в Україні // Краєзнавство. Географія. Туризм (Шкільний світ). - 2015. - № 12 (червень). - С. 6-16. - Бібліогр.: с. 16. 
Литвинець, Г. В. Рівні можливості для всіх // Шкільному психологу. Усе для роботи. - 2016. - № 2. - С. 18-21.