Жива черга до бібліотеки
"Будь ласка, покажіть мені Ваш код бронювання і QR-код здоров'я", - просить співробітниця бібліотеки відвідувачів біля входу, де також встановлено таблички з написами: "Носіть маски та дотримуйтесь безпечної відстані один від одного".
Бібліотека відновила надання послуг, що стосуються читацьких квитків, видачі книг і ксерокопіювання, при цьому бібліотека приймає не більше 1200 відвідувачів в день. Кожен з читальних залів був обладнаний певною кількістю місць, доступних для бронювання. Ця кількість була розрахована відповідно до розміру площі залу, числом стільців і потребами читачів. Бажаючі відвідати бібліотеку повинні заздалегідь подати заявку через WeChat або по телефону. Крім того, вони зобов'язані також постійно носити маску в будівлі бібліотеки і дотримуватися інших правил, прийнятих адміністрацією бібліотеки для забезпечення її належного та впорядкованого повернення до роботи.
Співробітник допомагає відвідувачу відсканувати QR-код, щоб представити персональний код здоров’я в Національній бібліотеці Китаю в Пекіні.
Читач читає стародавню книгу про читачів мікрофільму в Національній бібліотеці Китаю в Пекіні.
Читач (R) дезінфікує книги в Національній бібліотеці Китаю в Пекіні.Джерело