Виграйте 3000 євро для вашої бібліотеки!

Секція IFLA з питань менеджменту та маркетингу співпрацює з PressReader у співпраці з Міжнародною премією IFLA PressReader International Library Marketing Award за 2021 рік. Міжнародна премія IFLA PressReader Award присуджує нагороди організаціям, які реалізують креативні маркетингові проєкти чи компанії, орієнтовані на результати. Три фіналісти відбираються на основі інноваційного внеску в маркетинг у бібліотечній галузі. Цього року переможці, що посіли перше, друге та третє місця, отримають кошти на придбання нових технологій для своєї діяльності, пов’язаної з бібліотекою. Традиційно переможці отримують підтримку для участі та виступу на WLIC, і цього року переможцям буде запропоновано представити найкращі практики маркетингу на віртуальному WLIC 2021. Нагорода також відзначає 10 найкращих робіт із сертифікатами про визнання.

Правила подання

Будь-яка бібліотека, яка продає бібліотечні товари чи послуги, має право подати заявку на нагороду

Заявки повинні бути написані однією із семи мов IFLA

Заявники можуть також подати переклад англійською мовою, якщо бажають

Заявки повинні бути подані з допоміжними матеріалами до 5 березня 2021 року

Критерії відбору

Заявки будуть оцінюватися:

Стратегічний підхід до маркетингу, зазначений на етапах дослідження та планування поданого проекту

Креативність та інновації, продемонстровані оригінальністю рішень маркетингових проблем

Потенціал для створення широкої публічної видимості та підтримки бібліотек незалежно від виду чи кількості зайнятих ресурсів

Ефективність ілюструється вимірюваними цілями та подальшими методами оцінки

Заявникам рекомендується включати маркетинг із використанням цифрових ресурсів:

Електронні журнали, бази даних видавців, інституційні сховища

Інтернет та цифрові бібліотеки

Інформаційна грамотність

Нові товари та нові послуги

Пропозиції розглядаються на основі того, наскільки вони відповідають вищезазначеним критеріям.

Інші фактори:

Чіткість планування та партнерства із зовнішніми організаціями

Ефективне розподіл ресурсів (персонал, матеріали, час)

Завантажити подання

Журі премії

Члени журі нагороджуються членами Постійного комітету ІФЛА з питань управління та маркетингу:

Антуан Торренс-Монтебелло (Франція), голова Сінді Хілл (США), Леслі Вейр (Канада), Рут Орнхольт (Норвегія), Ні Хуа (Китай), Бонні Магер (Нова Зеландія).

Ви можете зв’язатись із журі за адресою librarymarketingaward@gmail.com .

Джерело


Популярні публікації