Якщо зізнаватися в коханні, то найкращими словами...



Як привітати найрідніших з Днем Святого Валентина та зізнатися в почуттях? Здається, вже всі слова сказані, але ні. Творці Educational Era (EdEra) продовжують  закохувати в українську літературу та  заохочують зізнаватися в коханні найкращими словами українських письменників💥.

«Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти, 

Так міцно, щільно, і закрить од світа, 

Я не боюсь тобі життя одняти, 

Ти будеш, мов руїна, листом вкрита», —  Леся Українка «Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти»



«це ж скільки слів я сплів для тебе в строфи!

сотні псалмів мабуть зопалу випалив

це – нереально

це – катастрофа», — Юрій Іздрик «Dervish song»







Спробуйте замінити звичну фразу «Я тебе люблю» на неймовірно глибокі, ніжні та чуттєві слова.


Джерело 


Популярні публікації