Вірш_дня

Я дерево, я сніг, я все, що я люблю

І, може, це і є моя найвища сутність…

…………................ Ліна Костенко

***

Я дерево, що проросло корінням

У вічну душу рідної землі.

Тут мощі моїх родичів нетлінні,

Тут мої радощі і болі, і жалі.


Я колосочок ярої пшениці

Із неосяжних батьківських ланів.

Тут моє небо, місяць і зірниці

І розмаїття веселкових днів.


Я цвіт вишневий на раменах вишні,

Я дідух із предвічного Різдва.

Я в сему світі праведний і грішний

І мрійник, що повірив у дива.


Я джерело бездонної криниці,

В які живильна сила й таїна.

У грізні дні беру у руки крицю –

У великодні – п'яний без вина.


Ніякі бурі, ані лихавиці,

Не зломлять мого дерева могуть.

Буде пшениця в полі колоситься,

Сади рожевим цвітом розцвітуть.


Не вичахнуть святі джерела роду,

Допоки люди на землі живуть.

Пощезнуть виродки, кати народу

І немовляток бузьки принесуть.


22.01.2023 р.

Автор Іван Війтенко, поет, член НСПУ...

Популярні публікації