Нове видання. Медіаграмотність для бібліотекарів
Сьогодні в бібліотекарів є всі можливості, щоб:
• допомогти молодим людям розвивати навички «здорового» споживання медіаконтенту;
• надавати рекомендації щодо виявлення фейків та оцінювання достовірності онлайн-ресурсів
(наприклад, не довіряти заголовкам, перевіряти джерела, не вірити фото, коментувати й уточнювати, якщо є сумніви з приводу написаного) – це форма навчання медіаграмотності, яка
може бути застосована як в публічних, так і в шкільних бібліотеках.
Головна мета цих дій – виховати покоління свідомих медіаспоживачів, здатних орієнтуватися
в суспільстві постправди та вимогливих користувачів бібліотечних ресурсів.
Для цього в бібліотеках можна використовувати різні форми і методи навчання медіаграмотності: тренінги, відкриті лекції, проєктне навчання, вечори медіаграмотності, презентації, брошури, інформаційні плакати, публікації на вебсторінці; публікації в соціальних медіа тощо.
Посібник містить інформаційно-навчальні матеріали, базуючись на аналізі відповідного досвіду у галузі медіаграмотності провідних організацій IREX, IREX Europe, USAID від американського народу, АУП, Stopfake, Internews Kazakhstan, DW Akademie, Fact Check Academy, Information Literacy Group, інформаційно-аналітичного центру «Сова» та авторських програм А. Аносової та І. Букрєєвої та інші джерела, посилання на які наведено у посібнику.
Видання у вільному доступі https://www.aup.com.ua/mediagramotnist-dlya-bibliotekariv/